Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Viconia Ettin

Založen: 20. 11. 2003 Příspěvky: 38
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 2:25 pm Předmět: |
|
|
Ursus napsal: |
P.S. Vy ještě pořád čtete to fórum Imperium? Tak to máte můj nehynoucí obdiv, tohle vydržet číst. |
Díky za Tvůj obdiv Dneska jsem přečetla celý topic o Kryštofovi III a nic nového jsem se nedozvěděla.
Co se týká PVP či O/CH, nejsem sto fundovaně o tom mluvit, protože PvP nepraktikuju. _________________ Viconia, [Camarilla]
"Nemo sapiens, nisi patiens" |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 2:26 pm Předmět: |
|
|
Lava: nemuze. Zkousel jsi to nekdy? Ja kdysi (s paladinem tracking 70) a i kdyz jsem vedel, ze k nam jede Hell a tak jsem nebojoval(!) ale daval dokolecka track, tak by me mel driv v hledacku, nez bych ja sthl upozornit lidi okolo... jiste, v dungu musi neco objet, zabit, otevrit si... ale stale to narazi na to, ze bys musel davat tracking co treba 10 vterin a to znamena, ze by ses v dungu nudil, protoze bys nedelal nic jineho. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bereg Sunrise Titán

Založen: 19. 11. 2003 Příspěvky: 1594 Bydliště: Wild of Northern Territory
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 2:31 pm Předmět: |
|
|
Timeo napsal: |
Ale uz v dnesni dobe mne hrozne omezuji, a to se jim jeste dokazu vice ci mene uspesne branit.. Kdyz nekoho PvP proste VUBEC nebere (a takovych je hodne) a jsou k tomu nuceni, i kdyby bez sance, musi nekde porad nechavat vybavy, vydelavat poctive a tvrde na nove, tak na to bych asi nemel - a mnoho lidi nema a kvuli tomu odchazi..
|
Trefa, částečně i můj případ, až an to odcházení, to ejste neplanuji v horizontu pul roku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Timeo Arach

Založen: 01. 12. 2003 Příspěvky: 1016 Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:02 pm Předmět: |
|
|
citace: |
Server bez PK je nesmysl. Na druhou stranu server, kde se kvuli PK neda delat nic, je take nesmysl. Bohuzel, hra je prilis jednoducha na to, aby v ni mohly byt nejake stabilizacni mechanismy. |
Tomu mechanismu se rika GM  _________________ Timeo.. zavaty v prachu na knihovne |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:12 pm Předmět: |
|
|
Já dost dobře nerozumím tomu co znamená reward za PvP. Něco jako komu to jde dobře v O/CH, má z toho určité výhody a vrátí se mu část nákladů které do toho vloží? Pokud ano, tak je to skvělé. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Necrostan Kyklop

Založen: 02. 03. 2004 Příspěvky: 655 Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:24 pm Předmět: |
|
|
Bez Pk by to neslo, ale omezit jim trosku moznosti by bylo dobre. Preci jen Pk maji moznosti hodne velke. Chodi po meste a zabijeji co potkaji. Navic kdyz si trenuju v dome a on pribehne vrah a zabije me blade spiritama a este se mi smeje tak to me fakt uz vytaci. Navic kdyz pribehne za 5 minut kdyz jsem uz ressnutej a zabije me plosnym kouzlem znovu tak to uz je podle me prudic a vubec bych nevahal ho smazat. Navic kdyz todle este gm neresi, nebo aspon u me ne, ztracim nadeji v dp. Proto chci jit jinam. Dp si vrahy proste chova. Aspon me to tak prijde. _________________ *Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*
Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:32 pm Předmět: |
|
|
Necrostan napsal: |
Bez Pk by to neslo, ale omezit jim trosku moznosti by bylo dobre. Preci jen Pk maji moznosti hodne velke. Chodi po meste a zabijeji co potkaji. Navic kdyz si trenuju v dome a on pribehne vrah a zabije me blade spiritama a este se mi smeje tak to me fakt uz vytaci. Navic kdyz pribehne za 5 minut kdyz jsem uz ressnutej a zabije me plosnym kouzlem znovu tak to uz je podle me prudic a vubec bych nevahal ho smazat. Navic kdyz todle este gm neresi, nebo aspon u me ne, ztracim nadeji v dp. Proto chci jit jinam. Dp si vrahy proste chova. Aspon me to tak prijde. |
Tohle je přesně to automatické obviňování někoho a mluvit o něm jako o PK, když je to chyba hráče! PK je červenej char. Hráč je to co za něj hraje. Když prasí hráč, je jedno jestli je to PK nebo modrej člověk. Na základě toho že prasí hráč nelze obviňovat PK.
A k omezování PK...je hloupost omezovat možnosti PK z principu. Tady jde o omezení množství PK a jedna z cest je udělat to omezením jejich možností. Nejde tedy o omezování jejich možností ale o omezení PK jako takových. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Necrostan Kyklop

Založen: 02. 03. 2004 Příspěvky: 655 Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:34 pm Předmět: |
|
|
Uplne by stacilo zakazat Pkckum vstup do dungu, protoze si vzdy najdou nekoho koho smahnout
Protoze vypravu si chytnout pred dungem muze, crafty zabiji kdekoli.
Jasne Helle, asi sem zaujatej timhle hracem, ale neni sam o kterym vim ze prasi. Prasi i modri to je pravda. Akorat ze ja jsem zadneho modreho hrace prasit nevidel.
Taky by se dalo udelat to, ze nikdo nemuze lootnout jineho hrace, pokud s nim neni v guilde. Pak by mi vrazi nevadili at si famu vemou,ale veci . . .
Na dp2 to tak udelane je. _________________ *Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*
Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Necrostan Kyklop

Založen: 02. 03. 2004 Příspěvky: 655 Bydliště: Momentalne potulny chodec . . .
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 3:45 pm Předmět: |
|
|
Este jedna vec, vetsina modrych prasicu prasi z duvodu toho, ze prasi za PK a za modreho uz to ani nevnimaji. _________________ *Sedi ve Spolku s knihou v ruce studujíc nové věci*
Zalezi na cloveku jaky smer cesty si vybere. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: út srpen 24, 2004 4:07 pm Předmět: |
|
|
PK musi do dungu... preci jen takto je to vetsi obava a vetsi nervy na zacatku dungu a to je dobre. Pokud by modraci mohli behat po kraji dungu a bojovat s PK a jen pri ztrate zivotu skocit do dungu, dolecit se a zpet (extremni pripad) - tak to take neni to prave.
Spise se mi libi reseni, ze jsou dve mapy, na jedne je PvP zakazane, ale jsou mensi poklady, mene fame, ... na druhe je PvP povolene a jsou vetsi poklady, vice fame z monster apod...
a clovek se rozhoduje mezi mene vynosnym PvM bez hrozby PvP a vynosnejsim PvM s vetsim rizikem PvP. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|