Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Leny-m Moloch
Založen: 03. 10. 2004 Příspěvky: 3124
|
Zaslal: út listopad 16, 2004 2:43 pm Předmět: Hranicar a rady pro nej |
|
|
Tady bych chtel popsat, jake ma moznoti hranicar, tipy a triky, proste vsechno, co se tyka hranicare ( prihazujte taky )
- Mystická kuš pro Rangery (dá Deadly poison) 3x Mushroom, 1x Stone, 1x Leaf, 1x Stick + krystal, ktery v Hytholtu vymenite za vstupenku do sine mystiku ( na výměnu nutný klerik s max spirit speakem )
- Skládané zbraně
Diavolus Ore Component Ingot Blacksmither 85
Diavolus Log Component Board Carpenter 85
Diavolus Wire Component String Tinker 85 ( nejdražsí )
V boji se drzet zpatky a vyhybat se jakemukoli primemu stretu se silnejsim protivnikem, jinak, kdyz na to mate, klidne stujte a ustrilejte to. Dobra znalost leceni a magie je pomerne nutna a vylecit otravu se hodi a setri to obvazy. U hranicare se neda moc ziskavat ar pokud zacinate, takze jste zavisli castecne magii a hlavne leceni. V dungu si drzet prehled, kde jaka potvurka je a vzdy si najit "ciste" misto, kde mate jistotu kryti ( neni tam resp., mate moznost utect z dosahu monstra, mate moznost lecit ostatnich )
Hazeni sumu: kdyz neco hazete a jste sami, tak se to da v pohode zvladnout, ale kdyz vas medved bojuje po boku vaseho pritele valecnika, obcas se ho snazi kousnout, kdyz na nej nekricite, na co ma utocit. Nastavte si dobre makra, nejlepsi je to primo v uo. Pri utoku s dvema a vice zviraty si vzdy svoje sumy prejmenujte, aby se kazdy jmenoval jinak a pak pomoci dalsich maker je ovladejte ( napr.: a,b,c nebo Grizzly Bea, Grizzly Be, Grizzly B ) na kazde zvire se hodi utok, ale muzete treba i prikaz go nebo stay atd.
Lockpicking je pekny skill, ale leze do penez, stejne jako magery, ktere doporucuji trenovat pres sipku, protoze ziskate jistou odolnost proti magii. K magii je samozrejmost trenovat Animal lore, na urovni 85AL a 60mgr date grizze.
Penize se daji shanet ruznym zpusobem, nejlepsi je ziskavat zpusobem "ziskavani surovin a veci pro zivot" je tisickrat lepsi, kdyz si udelate sipky nebo sipy sami, nez kdyz si je budete kupovat, trenujete tim docela uzitecne skilly ( peri: Utok, obrana, magie a real zkusenosti v boji; drevo: semtam reaper a pk ) Po nejake dobe urcite sezenete krafta, ktery vam bude vymenovat peri za sipy a sipky, nebo budete mit dost penez, aby jste si je mohli kupovat, ale za kupovani se vam skilly nezvednou Kdyz jdete na tezsi monstrum napr.: Drak, dracek, nightmare tak se snazte drzet sumy mezi sebou a tercem, u najty budete asi casto hazet dalsiho a dalsiho medveda, ale s drakem to je jednodussi, vcera jsem slozil sveho prvniho ( dracek, ne drak ) hodil jsem mu na prvni flus medveda a kdyz jsem videl, jak se pripravuje meho medveda kousnout, tak jsem medveda odvolal, mezitim samozrejme strilejte. Odvolavat a privolavat medveda se mi hodne vyplatilo a kdyz jsem si vzpomel, jak jsme se pokouseli sundat ve trech dracka a vylehali jsme... clovek se proste porad uci  _________________ Leny-m |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Leny-m Moloch
Založen: 03. 10. 2004 Příspěvky: 3124
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 11:09 am Předmět: |
|
|
K pvp: ( uz to tady nekde bylo, ale mam radsi ucelenou formu nez po kouskah
vs Mag: Jedna rana mu da docela zabrat, kdyz mate slusnou kus a skill, takze se pripravte na stihaci boj, nejlepsi je harm nebo blesk ( harm mu fizuje kouzla ) dava paru
vs Ranger: To, ze se maji vyhnout, protoze nema cenu zkouset se zabit je lez, nedavno jsem jednoho kosnul a probihalo to tak, ze jsme si dali par ran a kdyz zjistil, ze ma min nez ja, jen se zablesklo
Jinak je to hodne o skillech...
vs War nebo Pal: z dalky parkrat strelit, pokud o to opravdu stojite, tak blesky za behu, kdyz se k vam dostane na ranu, vam da urcite za pul zivota, ale v lagu to muzou byt dve rany a to pak zamrzi, takze utikat, obihat a davat bacha
vs Necro: meli by jste byt prvni, kdo se trefi, bacha na paralyzy a kdyz se umi vyhybat strelam od vas, tak se mu radeji vyhnete
vs Klerik: jak je u klerika znamo, jedine v hodne lidech na nej, takze sami ne ! taky para
vs Bastet: ??? pozdravit a utikat ???
vs Werewolf: to same co bastet _________________ Leny-m |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 12:11 pm Předmět: |
|
|
Leny-m napsal: |
vs Werewolf: to same co bastet |
Vlk hranicare nenapadne - pouze, pokud by to byl vrah. A ti rady nepotrebuji. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Leny-m Moloch
Založen: 03. 10. 2004 Příspěvky: 3124
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 12:27 pm Předmět: |
|
|
Ja si myslim, ze vrah jako bastet nebo werewolf je takova vyjimka, ze se s nim nesetkam a kdybych sem napsal navod jak na ne, mohlo by to treba nejakemu vrahovi pomoct k jejich skoleni ( vcera jsem videl werewolfa loviciho zlodeje a vrahy ) _________________ Leny-m |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 1:43 pm Předmět: |
|
|
Leny-m napsal: |
Ja si myslim, ze vrah jako bastet nebo werewolf je takova vyjimka, ze se s nim nesetkam a kdybych sem napsal navod jak na ne, mohlo by to treba nejakemu vrahovi pomoct k jejich skoleni ( vcera jsem videl werewolfa loviciho zlodeje a vrahy ) |
Zadny vrah werewolf neexistuje, nikdy neexistoval a nikdy existovat nebude. Odporuje to jejich podstate. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Leny-m Moloch
Založen: 03. 10. 2004 Příspěvky: 3124
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 1:53 pm Předmět: |
|
|
Myslel jsem si to, ale topic je o hranicari  _________________ Leny-m |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 2:38 pm Předmět: |
|
|
Dobra tak k rangerum:
1] nehazejte sumy, pokud to situace opravdu nevyzaduje. Pamatujte, ze sumove prsku jsou lepsi a vasi mezi nimi jen zavazi
2] pozor. kdy strilite. Pokud strilet opravdu nechcete, kus dejte z ruky - uz jsem videl mnoho omylem zastrelenych pratel ci odparnutych monster - ranger jak byl chudak rozjety, tak jel a jel.. a strilel a strilel...
3] stealth! It's my love!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Leny-m Moloch
Založen: 03. 10. 2004 Příspěvky: 3124
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 2:49 pm Předmět: |
|
|
Sumy ve skupine ne, lonewolf = 100% ano, bez nich nedate nic tezsiho, bez toho, ze by jste utikali pres celou britanii a riskujete ranu ( od najtu smrtelnou ) _________________ Leny-m |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ursus Titán

Založen: 22. 04. 2004 Příspěvky: 1560 Bydliště: Na tomto světě už nebydlí
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 3:10 pm Předmět: |
|
|
Slyšel jsem, že méďa - nej summon hraničářů se vyrovná earth elementálovi.
Takže ti summoni nebudou marní, pokud je hraničář umí ovládat. A jelikož nemusí myslet na tolik věcí jako mág, má víc času na jejich ovládání.
Takže já bych ty summony neodsuzoval. _________________ Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: st listopad 17, 2004 3:39 pm Předmět: |
|
|
Ursus napsal: |
Slyšel jsem, že méďa - nej summon hraničářů se vyrovná earth elementálovi. |
To určitě ne, snad jen v situaci kdy summové lehaj na jednu ránu, protože tam už je celkem jedno jestli je to méďa, earth nebo kůň. Samozřejmě, méďa je silnej, šikovnej a rychlej, nicméně určitě není lepší než mágovy nebo necrovy summony, jedná-li se o přímou konfrontaci. A jak jsem napsal výše, jako blok je to až na detaily celkem fuk. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|