Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 12:20 am Předmět: Jak bojovat po boku necra? |
|
|
Takže. Většina necrů má určité schopnosti a dovednosti, které se dají perfektně využít, ale stejně tak se dají perfektně pohřbít. Máte-li v partě necra a chcete-li využít jeho potenciál, musíte svou hru lehce přizpůsobit jeho potřebám. Tady v tomhle topicu se pokusím nastínit jak se toho dá docílit, případně prosím ostatní necry o doplnění. Chci ale zdůraznit, že to co si tu přečtete není návod jak nejlépe hrát. Je to jen informace, jak by to necrovi nejvíce usnadnilo hraní, ne vždy to může být nejlepší možné řešení dané situace v dungeonu. Zároveň je nutno řícit že informace zde napsané jsem čerpal hlavně ze svých zkušeností a je dost možné že některý z necrů se mnou nebude úplně souhlasit.
Nejprve tedy pár axiomů:
Necro má spolu s rangerem většinou nejlepší přehled o situaci ze všech povolání.
Způsob hry za necra většinou hráče naučí skvěle taktickému a strategickému myšlení.
Necro neni mág.
Necro je nejzranitelnějším a nejsnáze zabitelným povoláním.
Necro se spoléhá jen sám na sebe a dokáže se o sebe postarat.
Cokoliv živého co se nachází v necrově blízkosti (přátelské či nepřátelské) mu komplikuje situaci.
Necro nejedná ukvapeně a je trpělivý.
Necro umí ovládat summony.
Necro vždy ví jak by řešil danou situaci. Vždy si ví rady, ne vždy neexistuje lepší řešení.
Tak. A nyní již můžeme přestoupit ke konkrétnějším informacím, které je potřeba znát pokud chcete v družině pomoci necrovi.
Zdění. Nečekejte od necra že bude zdít. (Samozřejmě zdít bude, ale nečekejte to od něj.)
Hiding. Necro se musí často schovávat, protože je to jedna z jeho nejlepších obran. Snažte se nikdy necra neodhidnout a klerikové, odpusťte nám, víme že vám komplikujeme práci. Necro se schovává i když má pocit že jeho pomoci není zrovna za potřebí a snaží se být jakousi pojistkou a zálohou (Dispell, Paralyze).
Boost. Necro je paladinům a klerikům extrémně vděčný, pokud na něj tito automaticky kouzlí bless nebo bonus na sílu. Tohle necrovi opravdu hodně pomáhá.
Smrt. Pokud necro umře a je ve waru čímž si říká o ress, je dobré ho ressnout co nejdřív to je možné (kvůli jeho summům).
Summoni. Necrovi summoni dokáží opravdu hodně, ale proces jejich vyvolání chvíli trvá. Máte-li v partě necra, nechte ho určovat tempo pochodu, odvděčí se vám za to platnými a disciplinovanými armádami summonů. Když kouzlíte summy, boostujete, bandujete nebo zrcadlujete v přítomnosti necrových summů, zvyšujete tím šanci že se splaší a půjdou do vás. Když po vás jde necrův summon, zkuste mu říct ať zastaví, nikdy nevíte jestli neposlechne.
Zvedání. Zvedá-li necro draka (nebo titána), vždy ho ještě dá někomu dalšímu aby ho ten dotyčný mohl zastavit v případě necrovi smrti. Všímejte si nekra který něco zvedá, většinou řekne i jméno toho s kým draka zkamarádí, většinou je to nějaký vamp.
Útok na necra. Když na necra něco útočí, nejvíc mu pomůžete když zaútočíte na potvoru která se do něj pustila.
Draci. Nikdy nesmíte nechat necra spolu s vámi sflusnout dračím dechem.
Ústup. Necro vždy ví kdy je správný čas k ústupu.
Provokace. Necro umí kouzlo Mass Curse, kterým dokáže lákat nepřátele přes stěnu k sobě. Málokteré jiné povolání ví kde všude se to může hodit, proto pozorně naslouchejte necrovi když mele něco o provokaci.
Paralýza. Neodparovávejte parnutá monstra. Dost často se pak pustí právě do necra.
Liche. Když se necro zblázní a začne ve vaší přítomnosti kouzlit licha, můžete mu buď plně důvěřovat, seřvat ho nebo utéct. Vždy ale vyberte jen jednu z možností. Pokud má necrův liche choutky na vás útočit, proklikejte párkrát peace/war mode. Někdy ho to přejde.
(jak mě něco bude napadat, budu to sem doplňovat) _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 12:57 am Předmět: |
|
|
Taky si čím dál tím víc všímám že pokud sumíci nemájí výzásadě někoho rádaí je to často proto že vůči nim udělal nějákou nepřátelskou akci a tak , když je relativně klid zkuste proklikat ten war/peace mod - dost možná nám tím uštříte desítky zbytečných příkazů navíc (sphera je záhadná ). _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pajadin Wyrm

Založen: 28. 01. 2004 Příspěvky: 2083 Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:36 am Předmět: |
|
|
Chtěl bych dodat, že necro má oproti mágovi jednu obrovskou výhodu...pokud se nemílím, tak jeho zdi se zakouzlí vždy, jsou průhledné a tudíž umožňují větší přehled ve stísněných prostorách...prostě se mi v tom, lépe bojuje, něz když nic nevidím...a mágova zeď se taky nemusí povést z důvodu blokace.. _________________ Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 8:11 am Předmět: |
|
|
Pajadin napsal: |
Chtěl bych dodat, že necro má oproti mágovi jednu obrovskou výhodu...pokud se nemílím, tak jeho zdi se zakouzlí vždy, jsou průhledné a tudíž umožňují větší přehled ve stísněných prostorách...prostě se mi v tom, lépe bojuje, něz když nic nevidím...a mágova zeď se taky nemusí povést z důvodu blokace.. |
mag ma energetickou stenu take, ale v dungu neni z 99% od toho, aby ji kouzlil. Proto mag zdi vetsinou normalne a nekra energetickou, aby se doplnili. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 8:23 am Předmět: Re: Jak bojovat po boku necra? |
|
|
Hellmaster napsal: |
Hiding. Necro se musí často schovávat, protože je to jedna z jeho nejlepších obran. Snažte se nikdy necra neodhidnout a klerikové, odpusťte nám, víme že vám komplikujeme práci. Necro se schovává i když má pocit že jeho pomoci není zrovna za potřebí a snaží se být jakousi pojistkou a zálohou (Dispell, Paralyze). |
Klerikovi je to putna kdyz nekdo hiduje, nestezuje klerikovi praci, ale sobe pripadne leceni. Klerikove jsou nervni jen vuci zbytecne hidujicim bojovnikum, vuci prskum/rangerum jsou klidnejsi, protoze vi, ze ti vetsinou nehiduji zbytecne,
Hellmaster napsal: |
Boost. Necro je paladinům a klerikům extrémně vděčný, pokud na něj tito automaticky kouzlí bless nebo bonus na sílu. Tohle necrovi opravdu hodně pomáhá. |
Toto neplati pro nekry, ale pro vsechny. Proto si kazdy kdo chce boost o nej ma rici. + klerik dava automaticky boosty kdyz uzna za vhodne (tj. pred tezsimi pasazemi apod)
Hellmaster napsal: |
er"]Smrt. Pokud necro umře a je ve waru čímž si říká o ress, je dobré ho ressnout co nejdřív to je možné (kvůli jeho summům). |
To plati pro vsechny. Duch = chce ress a chce ho hned.
Hellmaster napsal: |
Summoni. Necrovi summoni dokáží opravdu hodně, ale proces jejich vyvolání chvíli trvá. Máte-li v partě necra, nechte ho určovat tempo pochodu, odvděčí se vám za to platnými a disciplinovanými armádami summonů. Když kouzlíte summy, boostujete, bandujete nebo zrcadlujete v přítomnosti necrových summů, zvyšujete tím šanci že se splaší a půjdou do vás. Když po vás jde necrův summon, zkuste mu říct ať zastaví, nikdy nevíte jestli neposlechne. |
Ale my nepotrebujeme armadu sumu. Nam staci 2 sumove na odlakavani pozornosti. Kdyz mag stihne vyvolat 2x eartha, proc by nekra nestihla vyvolat 3x mumii?
Hellmaster napsal: |
Draci. Nikdy nesmíte nechat necra spolu s vámi sflusnout dračím dechem. |
Nikdy nesmite nechat sflusnout kohokoliv dalsiho. Kdyz na vas drak plive, nesmite utikat k nekrovi/magovi/rangerovi/klerikovi ani silnejsim. Riskujete tim smrt vsech (ono kdo rika, ze ten war ke kteremu prave utikate nema jen 20hp po rane od jinych monster...
Hellmaster napsal: |
Ústup. Necro vždy ví kdy je správný čas k ústupu. |
Nekro to vzdy vi, protoze vidi zivoty vsech clenu skupiny, vidi kde ktery je a skvele zna schopnosti vsech monster + jejich ucinnost na jednotliva povolani (cleny skupiny). Take ma nekro vetsi prehled nez mag, protoze on jen zdi, zatimco nekro vyvolava a ovlada sumy - a uznejte, ze vetsi prehled mate pri hlidani 2 sumu, nez pri staveni zdi.
Hellmaster napsal: |
Provokace. Necro umí kouzlo Mass Curse, kterým dokáže lákat nepřátele přes stěnu k sobě. Málokteré jiné povolání ví kde všude se to může hodit, proto pozorně naslouchejte necrovi když mele něco o provokaci. |
Jedna z nekrovych ohromnych zbrani, diky kterym je vynikajici silou do dungu! Vzdy poslouchat! (tentokrat bez ironie )
Hellmaster napsal: |
Paralýza. Neodparovávejte parnutá monstra. Dost často se pak pustí právě do necra. |
Nebo maga, nebo rangera, nebo i cehokoliv jineho blizsiho. Monstrum nema paru z legrace a z dlouhe chvile parujiho.
Hellmaster napsal: |
Liche. Když se necro zblázní a začne ve vaší přítomnosti kouzlit licha, můžete mu buď plně důvěřovat, seřvat ho nebo utéct. Vždy ale vyberte jen jednu z možností. Pokud má necrův liche choutky na vás útočit, proklikejte párkrát peace/war mode. Někdy ho to přejde. |
Doporucuji an ort licha a zabiti nekra. Liche nepatri do skupiny. Pokud uz nekde ma vyuziti, tak vam to nekro rekne predem na mape.
Diky Helle ze hezke rady do dungu. Obcas ale dost obecne, nemusel jsi je vztahovat na jedno povolani. Flus draka umi sundat kazdeho, stejne tak odparnuty baloun ci chameleon had ci ... nekro je velice silny solista, ale nemel by brat skupinku jako pomoc pro jeho solovani. Naopak sebe by mel brat jako pomoc skupince. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sharlon Emir Nightmare

Založen: 12. 02. 2004 Příspěvky: 984 Bydliště: Místo věčného odpočinku
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 8:52 am Předmět: |
|
|
Pajadin napsal: |
Chtěl bych dodat, že necro má oproti mágovi jednu obrovskou výhodu...pokud se nemílím, tak jeho zdi se zakouzlí vždy, jsou průhledné a tudíž umožňují větší přehled ve stísněných prostorách...prostě se mi v tom, lépe bojuje, něz když nic nevidím...a mágova zeď se taky nemusí povést z důvodu blokace.. |
Tak "naše" zdi právě fiznou velice často a velice rády. Slovo "naše" jsem použil záměrně, protože "naše" zdi mají i mágové. A pak je tu taky skutečnost, že když jsou kouzleny ze svitků tak mají krátkou trvanlivost. _________________
Smrt je jediná životní jistota!
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilgerius Strašidlo

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 2599 Bydliště: Onen svět
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 9:02 am Předmět: |
|
|
kratkou trvanlivost maji i kamene zdi ze svitku.
a jen bych podotkl, ze kratka zivotnost je stale lepsi nez zadna zed ona ta zivotnost jde prodlouzit tim, ze za chvili vykouzlis v klidu dalsi stenu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lavaron Malej drak
Založen: 03. 12. 2003 Příspěvky: 754 Bydliště: BUcaneers Den
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 12:27 pm Předmět: |
|
|
citace: |
Necro má spolu s rangerem většinou nejlepší přehled o situaci ze všech povolání. |
to je imho omyl. podle meho nazoru ma nejvetsi prehled cleric
a jak uz rekl vili, klidne si hidujte, ale pokud jde vetsi vyprava, muze se stat, ze cleric vas nebude hlidat, pac ho nebude bavit tahat si vasi cedulku porad znova a znova. _________________ ------------------------------------------------------
Wandering Healer, zesnuly clen Spolku
Na zivote miluju jeho rozmanitost, kazdy den me nastve nekdo jiny. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:16 pm Předmět: Re: Jak bojovat po boku necra? |
|
|
citace: |
Hellmaster napsal: |
Boost. Necro je paladinům a klerikům extrémně vděčný, pokud na něj tito automaticky kouzlí bless nebo bonus na sílu. Tohle necrovi opravdu hodně pomáhá. |
Toto neplati pro nekry, ale pro vsechny. Proto si kazdy kdo chce boost o nej ma rici. + klerik dava automaticky boosty kdyz uzna za vhodne (tj. pred tezsimi pasazemi apod) |
Jde o to že necro přítomnost/nepřítomnost boostu pociťuje nejvcí ze všech, protože pro něj znamená hranici instant/neinstant, případně jedna rána/dvě rány.
citace: |
Hellmaster napsal: |
er"]Smrt. Pokud necro umře a je ve waru čímž si říká o ress, je dobré ho ressnout co nejdřív to je možné (kvůli jeho summům). |
To plati pro vsechny. Duch = chce ress a chce ho hned. |
Chtěl jsem tím říct že v situaci kdy není jesný účel zvednutí (nutno postavit zdi - mág, nutno rychlé zvedání ostatních - klerik atd.) je dobré zaměřit se přednostně právě na necra.
citace: |
Hellmaster napsal: |
Summoni. Necrovi summoni dokáží opravdu hodně, ale proces jejich vyvolání chvíli trvá. Máte-li v partě necra, nechte ho určovat tempo pochodu, odvděčí se vám za to platnými a disciplinovanými armádami summonů. Když kouzlíte summy, boostujete, bandujete nebo zrcadlujete v přítomnosti necrových summů, zvyšujete tím šanci že se splaší a půjdou do vás. Když po vás jde necrův summon, zkuste mu říct ať zastaví, nikdy nevíte jestli neposlechne. |
Ale my nepotrebujeme armadu sumu. Nam staci 2 sumove na odlakavani pozornosti. Kdyz mag stihne vyvolat 2x eartha, proc by nekra nestihla vyvolat 3x mumii? |
Cituji sám sebe: "Chci ale zdůraznit, že to co si tu přečtete není návod jak nejlépe hrát. Je to jen informace, jak by to necrovi nejvíce usnadnilo hraní, ne vždy to může být nejlepší možné řešení dané situace v dungeonu." Jde o to že 5 skelů udělá opravdu hodně a navíc extrémně minimalizují riziko že nějaký spoluybojovník bude zasažen, rozhodně víc než dva Earthové. A pak jde taky o to že když má necro trošku času, udělá to s těmi summy tak že jim jednou řekne na co maj útočit a oni si ten cíl udržej, tzn. necro bude moct dělat další věci. Pokud vyvolá tři mumie "jen tak", musí jim věnovat pozornost, protože přestože si držej target, ne tolik jako Earthové a tudíž se necro nebude moct plně věnovat dalším věcem.
citace: |
Hellmaster napsal: |
Ústup. Necro vždy ví kdy je správný čas k ústupu. |
Nekro to vzdy vi, protoze vidi zivoty vsech clenu skupiny, vidi kde ktery je a skvele zna schopnosti vsech monster + jejich ucinnost na jednotliva povolani (cleny skupiny). Take ma nekro vetsi prehled nez mag, protoze on jen zdi, zatimco nekro vyvolava a ovlada sumy - a uznejte, ze vetsi prehled mate pri hlidani 2 sumu, nez pri staveni zdi. :) |
Přesně.
citace: |
Hellmaster napsal: |
Liche. Když se necro zblázní a začne ve vaší přítomnosti kouzlit licha, můžete mu buď plně důvěřovat, seřvat ho nebo utéct. Vždy ale vyberte jen jednu z možností. Pokud má necrův liche choutky na vás útočit, proklikejte párkrát peace/war mode. Někdy ho to přejde. |
Doporucuji an ort licha a zabiti nekra. Liche nepatri do skupiny. Pokud uz nekde ma vyuziti, tak vam to nekro rekne predem na mape. |
Chyba. Jeden liche se dá v pohodě uhlídat i ve skupině, co jsem si všimnul tak já, Sharlon i Timeo to umíme, nicméně osobně zastávám názor že skel, respektive bleskování nebo jen takové koukání pomůže víc, hlavně s přihlédnutím k případné necrově smrti.
citace: |
Diky Helle ze hezke rady do dungu. Obcas ale dost obecne, nemusel jsi je vztahovat na jedno povolani. Flus draka umi sundat kazdeho, stejne tak odparnuty baloun ci chameleon had ci ... nekro je velice silny solista, ale nemel by brat skupinku jako pomoc pro jeho solovani. Naopak sebe by mel brat jako pomoc skupince. |
1) Chtěl jsem aby se to vztahovalo jen k necrovi, tomu je věnován tento topic. To že to lze vztáhnout i na ostatní je vedlejší.
2) Tady platí to co jsem citoval o kousek výše. To co jsem napsal bylo "jak by to necrovi nejlépe vyhovovalo". Ne jak by to "mělo být". Myslím že je důležité vědět jak by si to necro přál, i když v praxi je to samozřejmě jiné. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hellmaster Lord Death

Založen: 21. 10. 2003 Příspěvky: 4906 Bydliště: Bezhrobovec
|
Zaslal: so říjen 30, 2004 1:17 pm Předmět: |
|
|
Lavaron napsal: |
citace: |
Necro má spolu s rangerem většinou nejlepší přehled o situaci ze všech povolání. |
to je imho omyl. podle meho nazoru ma nejvetsi prehled cleric :-) |
No já myslel že klerik má přehled hlavně o lidech, ale ne o situaci jako takové, o summech a o monstrech. Myslel jsem že zkrátka na to nemá čas, aby tu situaci důkladně analyzoval. _________________ Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|