Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

ovladani maker klavesama
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Sharlon Emir
Nightmare


Založen: 12. 02. 2004
Příspěvky: 984
Bydliště: Místo věčného odpočinku

PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2004 7:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

aha a kdy je vlastne ten spravy moment to by se mi opravdu hodilo Smile tedy ne ze by po me liche sel nutne po kazdem zrcadlu ale nenapadlo me ze je proto nejaka zakonitost... kdy tedy mam hazet zrcadlo Wink ?
_________________

Smrt je jediná životní jistota!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4905
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2004 7:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No, zkusim to popsat :o)). Je to asi tak, že ve chvíli, kdy se na sebe začínáš to zrcadlo kouzlit (to znamená chvíli potom, co ho začneš kouzlit, respektive ve chvíli, kdy necromancer dokončuje své gesto rukama) musí mít liche nějaký příkaz, který provádí. Zjednodušeně by se dalo říci, že lze spustit kouzlení zrcadla a hned nato zadat lichovi all kill na libovolný cíl (jde to pak přece stornovat) a on si jakoby nevšimne že Ty kouzlíš zrcadlo. Někdy se mi to podařilo i s all come, ale s tímhle příkazem to znamená, že Tě liche nesmí dohonit, protože tím se "zastaví" a může si všímat toho že zrcadlo kouzlíš.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sharlon Emir
Nightmare


Založen: 12. 02. 2004
Příspěvky: 984
Bydliště: Místo věčného odpočinku

PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2004 8:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

jop to zni logicky Smile aspon vim na cem jsem, dik
_________________

Smrt je jediná životní jistota!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gate keeper
Phoenix


Založen: 22. 10. 2003
Příspěvky: 1440
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne únor 15, 2004 11:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolim si Krute zasahnout do Vasi diskuze. NEmam sice k dispozici Lichy, ale dovolim si tvrdit, ze Water Element se chova uplne stejne. Tedy Jakmile El zakouzli na kohokoli, najde si dalsi cil sam. Tedy, pokud jsem v dohledu ja, jsem to ja. A jelikoz elementi primarne utocej po sumonech( asi i lichove) nemohu nechat dva elementy bez dozoru.

Moje taktika je nasledujici. Vykouzlim Ela, prejmenuju ho na a. vykouzlim druheho a pote ukoluju a kill a all kill. all kill pokazde zaukoluje toho posledniho vyvolaneho. Lich podle me reaguje uplne stejne. Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4905
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: po únor 16, 2004 12:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu. Z tohoto důvodu je snazší pojmenovat oba. Já osobně licha pojmenovávám vždy, pokud se chystám kouzlit ještě něco dalšího a all kill si "schovávám" na manstra vyvolaná jako dodatečnou posilu.
Jinak jak jsem psal výše - máš pravdu. Podle mě se nevyplatí nechávat nebezpečná monstra typu liche nebo water osamotě, protože jak říkáš, jdou do sebe.
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Timeo
Arach


Založen: 01. 12. 2003
Příspěvky: 1016
Bydliště: kde mne prepadne spanek, oficialne v Jhelomu

PříspěvekZaslal: st únor 18, 2004 9:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je mazec, uz se tesim na lichy Smile

Karlosi, levou mam na numerce, pravou na mysi a mys vpravo, takze zadny problem...

Jinak jsem se nekde doslechl o tom, jaky je rozdil mezi all kill a all attack, takze pri all kill pry summove pouzivaji i globalni kouzla, zato u all attack ne, ale neni to ozkousene.
_________________
Timeo.. zavaty v prachu na knihovne


Naposledy upravil Timeo dne st únor 18, 2004 9:59 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gate keeper
Phoenix


Založen: 22. 10. 2003
Příspěvky: 1440
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st únor 18, 2004 9:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hellmaster napsal:
To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu.


S timhl ebych nesouhlasil..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellmaster
Lord Death


Založen: 21. 10. 2003
Příspěvky: 4905
Bydliště: Bezhrobovec

PříspěvekZaslal: st únor 18, 2004 10:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate keeper napsal:
Hellmaster napsal:
To ano, ale někdy se může stát, že se Ti jeden z elemů dostane z obrazovky a pokud je to ten druhý vyvolaný, all kill začne často působit na toho prvního a to bohužel i poté, co se druhý vrátí do dosahu.


S timhl ebych nesouhlasil..


Tak v tom případě je možná liche o něco neposlušnější než water, protože u něj se to někdy stává (i když to není pravidlem, jak jsem psal).
_________________
Hellmaster, posel Aethanův, Představený Spolku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miar
Lizardman


Založen: 06. 12. 2005
Příspěvky: 209
Bydliště: The Travellers inn v Trinsicu, izba c.1

PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2006 1:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak z mojich skusenosti som rozdelil makra na dolezite, menej dolezite, a prkotinky.

Dolezite musia byt na klavesach ktore zmacknete raz a makro sa vykona.

U mna (warior)
F1 - heal self (placnutie jednej bandy)
F2 - drink GH
F3 - sipka self
F4 - salatek

F5 - hlavna jednorucka + stit (v makre na prehodenie zbrani pouzivam na konci makra prikaz uo.attack("lastattack") - vrelo odporucam prehadzovanie zbrani je potom omnoho jednoduchsie.
F6 - hala
F7 - strelna zbran (este nemam archery ale raz tam bude ex. bow of dar armor Smile )
F8 - dyka (makro zapmata poslednuzbran, da do ruky dyku, hodi target, a po reznuti automaticky vsunie do ruky poslednu zbran... super na rezanie.)

F9 - sipka ktora caka na mojklik
F10 - sipka na lasttarget (tieto sipky treba na zhadzovanie zrkadiel nepriatelom)
F11 a F12 mam zatial volne, ale nieco dolezite tam coskoro pribudne Smile

Q - attack last (preto ked v hre poviem IC tak myslim ICQ, ked poviem uest tak myslim quest atp Smile )

+ ľ - target PK (najde automaticky PK ked sa objavi - pouzivam ked sa vynori jedno - p.s. ak ich je viac tak mozem aj tak len utekat...)
š č - to iste len si tam pridam monstrum - tieto dve moc nevyuzivam mam ich tam skor pre dobry pocit.

page up/page down - zosadnutie / nasadnutie na kona

insert - reve guards Smile to som zaviedol potom ako ma nahanalo PK a lahol som lebo som v strese krical hlasky ako fuards, grds, giords a podobne Smile))))

dalsia skupina su makra ktore su dolezite ale nie zas tak zivotne

ctrl + F1 - healself doplna
alt + F1 - placnutie bandy na niekoho druheho
ctrl + F2 - vypije GC
alt + F2 - sipka self kazde 2 secundy (dobre na beh Smile )
ctrl + F3 - in lor
Alt F3 rozhodne neodporucam je to nebezpecne blyzko alt F4...

pravy alt + F9 - vypitie GS
pravy alt + F10 - agilitka
pravy alt + F11 - stamina
pravy alt + F12 -manaref
(pozn.: vsetky chlemtacky mam na klavesach kvoli timeru ktori mi o 20sec. zahlasi ze mozem pit neico dalsie.)

ctrl + X - dvere
ctrl + H - hid
ctrl + D - detect
ctrl + ; - terminate all (ten je asi najdolzitejsi Smile )
ctrl + R - kop trh
ctrl + O - oblecie brnenie
ctrl + L - loot
alt + x - rr
pravy alt a P - port zo svitku


ctrl + numlocove klavesy su na hlasky - zdar, all kill, all come atp.


no a potom nasleduju prkotinky ktore mozu mat na spustenie al vela klaves odrazu - je to dobre ze s avam to nemota pod ruky v boji.

ctrl + alt + F8 - odzbrojenie a removehat - kvole RP v meste
ctrl + alt + B - nakupovanie vendorov
a podoben blbosticky


P.S.: dufam ze vam nevadi ze vam tu pisem do rok starych diskusii Smile))))
_________________
Nie ten človek žil viac, ktorý sa dožil vysokého veku, ale ten, ktorý svoj život naozaj precítil. Rousseau
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pajadin
Wyrm


Založen: 28. 01. 2004
Příspěvky: 2083
Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)

PříspěvekZaslal: čt leden 05, 2006 4:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno tak koukám, že warioři fakt nemaj co na ty makra dávat :o))

P.S.: Stačilo to napsat jednou :o)
_________________
Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.