Obsah fóra Fórum Spolku Fórum Spolku
Diskuzní fórum Aethanova Spolku
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Změna morfů
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Ursus
Titán


Založen: 22. 04. 2004
Příspěvky: 1560
Bydliště: Na tomto světě už nebydlí

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 10:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate, pokud se nepletu, tak velký ort (pěkné pojmenování) je i nadále možný v hadici formou svitků, ne?
_________________
Spoléhat na druhé je vždy ponižující, ale nemít nikoho, na něhož byste se mohli spolehnout, je ještě horší.
John Wyndham - Den trifidů
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Retromancer
Mirror Spider


Založen: 17. 11. 2003
Příspěvky: 473
Bydliště: Domek v pustine...

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 10:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale sakra lidi, je to naprosto nahlavu postaveny. Pokud chteli nejak omezit morfy, meli je udelat hure dosazitelne - tohle ale neni omezeni, to je proste znemozneni morfu - to uz toho demona mohli rovnou zrusit a draka dat za poplatek.

S touhle upravou ABSOLUTNE NESOUHLASIM, protoze to neni stizeni morfovani, ale znemozneni morfovani.

Dejte si na kazdy morf nejaky kvest, dejte si treba kvest na ziskani moznosti morfu, ale tohle.... No magove to pochopi, pro ostatni je maguv morf mozna "ultraubersuper" vec, ale kazdej komu nekdy mag v drakovi zachranil zivot, snad chape ze mag ten morf pouzije jen, kdyz je opravdu nouze - a to mu ted znemoznili. Archamgi komplet nemam a to na DP hraju celkem dlouho - a i kdybych ho mel nebudu preci tahat do pride dalsi ultradrahe veci, kdyz uz tahnu vybavu a furu penez...

Ale nak to dramatizuju - kaslete na me...
_________________
Retromancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pajadin
Wyrm


Založen: 28. 01. 2004
Příspěvky: 2083
Bydliště: Hotel v Magnicii(Žďár nad Sázavou)

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 10:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Takový blbý dotázek:
To udělali tyto změny kvůli nápadu jednoho člověka? Fedaje?
Moc na ofic fórum nechodím, ale co jsem si tam přečetl topic o morfu, tak mi z toho vyplynulo, že pár, ale opravdu pár vyvolených už se nudí, protože chodí dung po slepu a tak chtěli toto omezení, aby to měli těžší, čímž podle reakcí dost lidem hru zkazili. Ale nevěřil jsem, že to projde...vždyť jim přece ten morf nikdo nepřikazuje a můžou si chodit v člověku, když sou tak dobrý...já neim, možná sem to špatně pochopil:o)
_________________
Pajadin, Člen Spolku
Obchodník - milovník
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arkon
Lizardman


Založen: 20. 05. 2004
Příspěvky: 220
Bydliště: Magincia/Moonglow

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 10:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vubec to nedramatizujes Retro... mas naprostou pravdu.
_________________
Sid Labien [Dreamers], Rahien Sorei, The Coramoor
Nabis Arboreus [-BF-], Venefica Magra, Flame of Tar Valon

"Non licet facere malum, ut eveniat inde bonum."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Arkon
Lizardman


Založen: 20. 05. 2004
Příspěvky: 220
Bydliště: Magincia/Moonglow

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 10:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pajadin napsal:
Takový blbý dotázek:


Uplne tak to nebylo, ale navrh padl od Fedaje.. to je pravda
_________________
Sid Labien [Dreamers], Rahien Sorei, The Coramoor
Nabis Arboreus [-BF-], Venefica Magra, Flame of Tar Valon

"Non licet facere malum, ut eveniat inde bonum."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Baltik
Obyčejný Havran


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 168
Bydliště: Hospoda

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 3:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ursus napsal:
ale pokud se mág takto rozhodne zachránit skupinu, pak u sebe bude muset mít ress svitky (ty by měly jít i z morphu). Takže v konečném efektu to podle mého znamená jen mít u sebe o pár svitků více. Takhle to vidím z pozice hráče, který se od zkušenějších kolegů snažil naučit se morphovat ve správný čas na správném místě.

Nemely, je to na castspell, ktery nerozlisuje jestli z hulky, svitku nebo hlavy.

Spravna taktika je zamozrejme poparovat, zazdit, morf do cloveka a zvednout.
Volba ktery morf pouzijes (pavouk/hadice/demon) zalezi na situaci, na tom jake potvory te ohrozuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Baltik
Obyčejný Havran


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 168
Bydliště: Hospoda

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 5:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Gate keeper napsal:
Podle me je tato zmena zbytecna. Pokud nekdo morfnul do draka, tak stejne neovlivnil vysledek vypravy. zalamiv drakovi a vyleha uplne stejne jako v hadizi.

3 patro Pride, jak za elderem vlezes do gate, ale i kdekoli jinde. V tom drakovi opravdu po tobe krome top monster nejde vubec, ale vubec nic.

citace:

AW DRAK - podle me se timto prestal pouzivat.. nevim, ze by si nekdo do pride s sebou vzal orchamgi komplet -> morf je zabitej

Vcera si Belgarion vzal do Despise Angelic komplet. Pritom se sla ta asi nejtezsi cast (hadi) kde je riziko vylehani obrovske. Nechci kecat ale bylo to pres milion, myth mohl mit skoro zadarmo.


AW DEMON - tak jako byl kdyzi nevyuzivanej, tak ted se bude vyuzivat. Bohuzel stejne jako u hadice - musi byt schopni minimalne 2 mag a CLER

citace:

Vysledek - cely vysledek tetro zmeny, je, ze novacci a stredne dobri hraci utrpeji strasnou stratu. Top hraci zmenu nepoznaji v TOP dungach se zmena skorto neprojevy..

PS: Oznamuji vsem necrikum a clerikum. MAG V HADICI NEMA VELKEJ ORT!!!!

Mno...
*vzpomina kde je potreba VAO*
Fire - u toho Fire Mirrora se obcas hodi
Pride - 3 patro (undeadi) kdyz se tam sleze vic dedku
Pride - 4 patro (pasti na ty carodeje)
Shame - hadi rise (na mass curse, ale dokud nedopadne VAO neni co lecit -> VAO hodi kler, mag mezitim muze delat summony ktere jsou mnohem potrebnejsi) (a stejne je rychlejsi to jet pres uus mani nez pres VAO...)

*vzpomina kde se obcas pouzije, ale klerik by ho pak rad zabil* (*)
Hythloth - u tech elemu co hazi demony, pak tam pred drakama na zbaveni se tech socek earthu
Pride - prvni patro kdyz si to necha prerust pres hlavu
Shame - 3 patro nahore kdyz si necha prerust pres hlavu summony z daemon dreva
Hythloth na konci, kdyz si necha prerust pres hlavu mentaly z LEDu.
Covetous - snad jen u tech 2 dedulu

(*) Hodit v prumerne vyprave zbytecne VAO znamena vytocit klerika k nepricetnosti, protoze pak musi 1x in lor (bugery s light klientem nepocitam), 6x bless (nebo silu, ale za to vas dobri vampi nebudou mit radi), 6xflam a VUS nakonec.

BTW: Co budou novacci s tou "ztratou" delat? Od zacatku serveru existuje jedina taktika pro maga, ta se nemeni:

- potvory oddelit. Kde to jde (meele only) staci para, kde to nejde nebo nestaci, tak zed.
- potvory postupne pozabijet
- postupovat rozvazne vpred, nepustit na vypravu vic potvor nez kolik bez problemu zvladne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Arisu
Gazer


Založen: 03. 11. 2004
Příspěvky: 260

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 5:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

zni to moc pekne, jak to povidas, ale ted si vem, ze se na ruznych mistech dalo vylehat i se staryma morfama a co teprve ted? Ne vzdycky se vsechno povede, jak si sam prejes, nekdy ti to zhati lag, nekdy nekdo z vypravy, kdo je tam treba poprve, muze se stat spousta veci...

a pavouk? co je to proboha za morf? beham v tom pomaleji nez v humanovi bez kone, ma 8, slovy osum AR a slabych +50 hp vymenu za ztratu many... kdo by proboha vymenil ztratu rychlosti, AR, many a osmeho kruhu! (ress, elmove, wort...) za trapnych 50hp?

A jeste neco... vcera sem sel TK, behem cele vypravy nam temer nikdo neumrel (krome jednoho vampika, co mu padal net a na konci vsechny mlaticky dostaly po jedne IK od wyrmika hahahaha .)) ale kdyz sem se pripravoval na jedin kriticke misto v jinak extremne lehkem dungeonu, tak sem byl prekvapen... cely dung krome mista s krakeny (a popripade jeste jesterky) by se teoreticky dal usolovat, nebo minimalne ve dvou jde dojit stoprocentne... jedine tezke misto, neporovnatelne horsi nez jakekoli jine v celem dungu je ted jeste mnohonasobne tezsi... nejenom, ze je tam nove zmena portu, takze me to nehodilo dolu jak jsem cekal, ale primo temer doprostred mistnosti tak, aby na me videli vsichni 4 krakeni (=> nemoznost uteku zadnym smerem + dva flusy naraz) ale co je jeste lepsi, po cele mistnosti (a to i v komurce dole s cudlikem) je NONport a NONress zona, takze po tom co jsem umrel na zminene dva flusy a naskakali tam za mnou, tak podlehnul jeste jeden vampik a kvuli nemoznosti ressu to tam bylo ponekud hekticke, kdyz pominu normalni veci jako ze se nam hned po jejich umrti dva krakeni respnuli, tka se dostanu k tomu, ze to nakonec dopadlo tak, ze nas zbytekk vypravy musel oba dva lootnout, pronest nase tela az k matriarcham, ty vymlatit a pak nas teprve az tam ressnout a dat nam nase veci... jestli je to tak zamysleno a tato zmena je ciste ucelna, tak se omlouvam a doufam ze muj prispevek aspon poslouzi jako varovani pro me pratele... radim hodit jeste od LDS PFka a pak nejaky vamp/plech (plech ma rychlost, vamp PF a paru ze svitku i v morfu) tam ty kraky musi natahnout... je to taktika riskantni, je to taktika narocna na miru lagu a na pripojeni, ale hlavne je to taktika, ktera nepotrebuje maga... touto zmenou bylo vlastne zruseno posledni misto, kde byl mag v TK teoreticky potreba...
_________________
Honest, truth and kindness, that´s what counts.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Retromancer
Mirror Spider


Založen: 17. 11. 2003
Příspěvky: 473
Bydliště: Domek v pustine...

PříspěvekZaslal: ne březen 06, 2005 9:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja stejne proste nechapu, proc se ten morf "omezil" takhle strasnym zpusobem... Nestacilo neco jineho? Snakeman
_________________
Retromancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Baltik
Obyčejný Havran


Založen: 08. 07. 2004
Příspěvky: 168
Bydliště: Hospoda

PříspěvekZaslal: po březen 07, 2005 1:18 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Arisu napsal:

a pavouk? co je to proboha za morf? beham v tom pomaleji nez v humanovi bez kone, ma 8, slovy osum AR a slabych +50 hp vymenu za ztratu many... kdo by proboha vymenil ztratu rychlosti, AR, many a osmeho kruhu! (ress, elmove, wort...) za trapnych 50hp?

Odpovim ti neprimo, naznakem: Uz jsi nekdy zabijel vortem poison elementala nebo efreeta?

Rychlost je stejna u vseho - bud mas rychlost kone, nebo cloveka.

citace:

je NONport a NONress zona, takze po tom co jsem umrel na zminene dva flusy a naskakali tam za mnou, tak podlehnul jeste jeden vampik a kvuli nemoznosti ressu to tam bylo ponekud hekticke,

Je tam zonka 098e (Kain Planes), je to chyba, ale podle me to nevadi - ta zona znamena pouze ze nejde teleport ze svitku, z hlavy by jit mel, stejne jako (v cloveku) ress. Jestli je to jinak (a nedas tam opravdu teleport z hlavy), tak napis.

Mimochodem, nic proti, ale dokaze to tam ustat a proparafieldovat i sam klerik, behajici mag v morfu hodi minimalne zed ze svitku driv nez ho zmerci, a nez doleti flus (s rozumnym boostem ustojis dva) to IK proste nebude.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Fórum Spolku -> Diskuze Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.